Vi gør IT let for dig

Service & support


 

Delfin IT tilbyder adhoc fejlretning samt løbende vedligehold af PC og servere.

I visse tilfælde kan vi servicere, overvåge samt administrere firmaets servere, enten hos jer eller ved fjernopkobling.

Står du eller firmaet nogle gange med spørgsmålet om PC'en, printeren eller serveren bør repareres, opdateres eller udskiftes? Her går Delfin IT gerne ind og rådgiver jer.

Efter vi har fuldført en opgave for jer, leverer vi dokumentation på hvad vi har udført. Denne dokumentation vil på sigt kunne spare jer nogle IT udgifter.

Har du spørgsmål, tøv ikke med at ringe eller skrive til os.

Ser du ikke lige den support dit firma har brug for, skal du bare ringe, og vi kan finde ud af at sammensætte den IT support løsning som passer til dit firma.

Vi glæder os til at høre fra dig og hjælpe dig.

Vi kan hjælpe dig bl.a. med

- Ad hoc fejlretning af PC, servere, netværk
- Installere virksomhedens PC'er
- Installation af printere, lokale og netværk
- Installere antivirus programmer
- Fjerne virus og spyware
- Opsætning og konfiguration af router
- Opsætning af fast netværk
- Opsætning og konfiguration af trådløs netværk
- Installation af Microsoft servere

Som Microsoft Partner, kan vi tilbyde opsætning af Office 365, med denne løsning skal I ikke selv invensterer i serverer.

Vi hjælper også med indkøb af PC'er, servere eller andet IT udstyr.

Fjernsupport

Delfin IT - Service og Support, Volmer Kjærs Allé 30a, DK - 2770 Kastrup, Tlf. +45 72170733, info(at)delfin-it.dk