![]() |
|
Vi
gør IT let for dig
|
|
||||||
|
Delfin IT tilbyder adhoc fejlretning samt løbende vedligehold af PC og servere. I visse tilfælde kan vi servicere, overvåge samt administrere firmaets servere, enten hos jer eller ved fjernopkobling. Står du eller firmaet nogle gange med spørgsmålet om PC'en, printeren eller serveren bør repareres, opdateres eller udskiftes? Her går Delfin IT gerne ind og rådgiver jer. Efter vi har fuldført en opgave for jer, leverer vi dokumentation på hvad vi har udført. Denne dokumentation vil på sigt kunne spare jer nogle IT udgifter. Har du spørgsmål, tøv ikke med at ringe eller skrive til os. Ser du ikke lige den support
dit firma har brug for, skal du bare ringe, og vi kan finde ud af at sammensætte
den IT support løsning som passer til dit firma. Vi glæder os til at høre
fra dig og hjælpe dig. |
|
||||
Delfin
IT - Service og Support, Volmer Kjærs Allé 30a, DK - 2770 Kastrup, Tlf.
+45 72170733, info(at)delfin-it.dk
|